Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

środa, 21 grudnia 2011

basic.

Ciaoo moi kochani! Dzisiaj prosty zestaw, bez szału i udziwnień. Właściwie nie ma się co rozpisywać. Kolorystyka jest do bólu pozbawiona wariacji... Czerń, biel i pośrednia szarość. Jedynym udziwnieniem w tym looku są moje (hmn, prawie) proste włosy :P 






shirt- Stradivarius
leggings- Mohito
shoes- ccc
bag- New Yorker 


Btw. Nie wiem jak u Was, ale w moim mieście dziś trochę popruszyło śniegiem! Za oknem jest biało i póki co cieszy mnie ten widok! <3 

Btw2. Jak tam stoicie z prezentami? ja pozamawiałam większość na allegro i obawiam się, że nie dotrą na czas pod choinkę ;(((


;*** 

7 komentarzy:

  1. pięknie! :) super koszula i genialne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądałam sobie dzisiaj po raz kolejny Twoje zdjęcia i muszę stwierdzić, że jak mało komu bardzo dobrze Ci w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny pierścionek, o takim skrycie marzę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie takie zestawy, super koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje włosy :) są świetne ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @ Queen Mother- ahh, powiem Ci, że szczerze NIE CIERPIĘ moich okularów, ale może to dlatego, że muszę w nich chodzić cały czas...;//

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3